Urząd Gminy w Rakowie ogłasza nabór wniosków o udział i przyznanie środków finansowych na realizację zadania ,,Bezpieczne usuwanie wyrobów azbestowych z pokryć dachowych z terenu gminy Raków”.
Cel zadania:
- ochrona zdrowia mieszkańców poprzez eliminację ze środowiska substancji zawierających niebezpieczny dla życia i zdrowia mieszkańców azbest,
- ochrona powierzchni ziemi poprzez eliminację nielegalnego porzucania niebezpiecznych odpadów.
- osoby fizyczne, posiadające zainstalowane na budynkach, zlokalizowanych na terenie gminy Raków materiały budowlane zawierające azbest posiadające tytuł prawny do budynku/działki.
- Realizacja zadania obejmuje koszt demontażu, transportu i utylizacji odpadów azbestowo-cementowych pochodzących z nieruchomości.
- Realizacja zadania nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych .
- Wysokość dofinansowania wynosi maksymalnie 80% i uzależniona będzie od otrzymanej przez Urząd Gminy dotacji z WFOŚiGW w Kielcach i PFOŚiGW w Kielcach
Wyłączenia finansowania:
Realizacja zadania nie obejmuje wykonania dokumentacji technicznej.
Realizacja zadania nie obejmuje tych osób fizycznych, które we własnym zakresie zdemontowały pokrycie dachowe i wywiozły odpady azbestowe pochodzące z wymiany pokryć dachowych lub elewacji budynków, których są właścicielami.
Realizacja zadania nie obejmuje wykonania dokumentacji technicznej.
Realizacja zadania nie obejmuje tych osób fizycznych, które we własnym zakresie zdemontowały pokrycie dachowe i wywiozły odpady azbestowe pochodzące z wymiany pokryć dachowych lub elewacji budynków, których są właścicielami.
Termin składania wniosków:
od 05 lutego 2009 r. do 16 marca 2009 r, do godz. 15:30, Sekretariat Urzędu Gminy w Rakowie
od 05 lutego 2009 r. do 16 marca 2009 r, do godz. 15:30, Sekretariat Urzędu Gminy w Rakowie
UWAGA!!!
Poniżej znajduje się link do wniosku.